Hoe maak ik internetvetbinding met windows 7

Ik heb der net windows 7 geinstalleerd maar ik weet niet hoe ik nu verbinding moet maken met mijn draadloze modem. Kan iemand mij daar bij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Start >> Configuratiescherm >> en dan kies je dus voor het pictogram dat je je netwerk wilt instellen, je logt in met je wifi code en stelt hem in op automatisch verbinden, en je hebt internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
start
configuratie scherm
ik gebruik altijd klassieke weergave
netwerkcentrum
daar zie je vast wel draadloze netwerken beheren
als je kaart als is geinstalleerd zou hij in de lijst met beschikbare netwerken moeten staan
meestal iets met de naam van je draadloze modem
en natuurlijk de sterkste verbinding die er is
verbinden
en dan vraagt ie om een wachtwoord
en dan is er verbinding
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
je draadloze netwerkcard Het zou kunnen dat je voor de draadloze nog speciaal een driver zou moeten installeren
Tegenwoordig is dat bijna niet meer het geval maar als je
een laptop hebt heeft die tegenwoordig bijna standaard een normale netwerkkaart en een draadloze netwerk kaart
deze wordt standaard vanzelf wel gevonden maar een draadloze kaart wil soms wel eens een aparte driver nodig hebben
(met windows 7 en vistat is dat eigenlijk al niet meer nodig )
met xp nog wel