Hoe doe je hetzelfde principe als met de groene muren met afbeeldingen?

Ik heb een afbeelding met alles wat wit is een kleur gegeven. Kan ik dan een andere afbeelding overal plakken waar het die kleur is? Zo ja, hoe en met wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mspaint kan dat zelfs :) gewoon de achtergrond die je wilt openen in mspaint en dan de andere eroverheen. Waar het wit is, zie je dan de afbeelding die erachter zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan! ;-)