Flash: Kan ik de kader van een filmclip aanpassen?

Wat:
Is het mogelijk om de kader van een filmclip aan te passen aan het figuur?

Waarom:
Ik maak nu een spel en als je tegen elkaar botst gaat er een leven af. Omdat er een vak omheen zit ziet dit er soms ongeloofwaardig uit omdat de objecten elkaar niet aanraken.

Toegevoegd na 32 seconden:
Programma: Adobe Flash CS4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je vraag wat te specialistisch is voor GV.
Zoek eens op http://www.kirupa.com/developer/flash/index.htm naar fora (forums) hier over.