Panorama foto op een site

Hey ik heb een website via webmaster, nu wil ik graag panorama foto's hier op zetten. dat je met je muis zeg maar de foto kan rond scrollen. Ik kan op bij mijn webmaster account een stukje html invoegen. Bestaat er een code voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je bekent bent met HTML, dan kun je het volgende proberen. (ik heb het niet uitgetest) Je zet in de Body van de HTML de volgende applet:

Zorg ervoor dat de bron van de foto het juist pad volgt.
Succes

Toegevoegd na 5 minuten:
de kijker heeft wel Java VM nodig, Java Virtual Machine :
http://www.java.com/nl/download/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je dan niet vermeld waar hij de *.jar en *.class kan vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet zo'n bestandje uit die .jar verwijzen in de html en de .jar zelf in de tag. Dan kan je ook nog Bron:
http://www.html-site.nl/forum/5_16557_0.html

Andere antwoorden (2)

Als je enigszins bekend bent met javascript kun je de volgende tutorial proberen:
http://www.velvetcache.org/2010/08/25/panoramah-version-two

Het voordeel van javascript in combinatie met jQuery is dat de meeste browsers dit ondersteunen. Java applets, zoals degene genoemd door mijn bovenbuurman, zijn log en een stuk minder universeel. Sommige mensen hebben applets zelfs standaard uitstaan, of niet eens de benodigde JVM (java virtual machine) op hun PC.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je niet uit de tutorial komt kan ik je altijd helpen. Let erop dat je ook de jQuery library aanroept door vlak voor de tag het volgende neer te zetten:

Een demo kun je zien op:
http://static.velvetcache.org/pages/2010/08/25/panoramah-version-two/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terwijl je deze reactie schreef was ik een toevoeging aan het typen waarin ik mijn hulp aanbood bij problemen. Het amper kennen van Engels zie ik als een probleem, waarbij mijn aanbod dus geldt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Engels is geen probleem voor mij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je kunt deze oplossing gebruiken?
Javascript! Met HTML krijg je niet zomaar dat dynamische en met java applet heb je compatibiliteitsproblemen.
Op leejo.nl staan een heleboel scripts waaronder ook deze als het goed is.. (onder een andere omschrijving).. zo niet dan helpen we je graag verder op websiteforum.nl