Is er een alternatief voor JLauncher?

Ik gebruik een boek met een cd-rom om c# te leren maar de JLauncher van de cd-rom werkt niet meer (krijg het niet geïnstalleerd) zijn er alternatieven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt een JAR bestand starten via een eenvoudig batch script. Om dit batch script aan te maken kun je het volgende doen:

Open notepad/kladblok en zet daar de volgende tekst in:

java -jar d:\start.jar

waarbij je "d:\start.jar" moet vervangen door het pad van het Java programma op de CD.

Sla het bestand op een willekeurige plaats op onder de naam "Launcher.bat" (waarbij het "Launcher" gedeelte ook iets anders mag zijn, maar het ".bat" dus belangrijk is.

Sluit notepad en dubbelklik op het bat(ch) bestand wat je zojuist hebt aangemaakt.

Als het goed is zou de cd-rom nu moeten starten.