Wat heb ik nodig voor een 'bel me terug' functie?

Ik wil graag een bel me terug functie op mijn website.
Ik wil dit dus via mijn server o.i.d. laten lopen, niet met zo'n button van een ander bedrijf dat ik op mijn site kan plaatsen.
Wat heb ik nodig voor deze bel me terug functie?
Ook zou het fijn zijn dat als de button dan eenmaal op mijn website staat, dat ik dan een sms krijg als iemand een bel-me-terug afspraak maakt op mijn website.

gr Max

Toegevoegd na 49 seconden:
Bijvoorbeeld zoals de bel mij functie van Ziggo:

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/basis

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Hoezo server "o.i.d."
Hoezo "niet met zo’n button"
Beschrijf gewoon wat je wilt. Niet zo vaag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil een vakje waar mensen gewoon hun tel nummer invullen en daaronder een button met bel mij. Dan zou ik graag een sms ontvangen met daarin het nummer dat gebeld moet worden. Maar wat heb ik hiervoor nodig... Iets van een server misschien ?

Antwoorden (2)

Je kunt het knippen en plakken uit de HTML file die zelf als link geeft.
Kies "opslaan als", kies "alleen html".
Vervolgens in kladblok openen.
Vanaf regel 3441 zie je de tekst.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is er een optie om dan een sms te ontvangen als iemand een bel me terug bericht stuurt? Gr Max
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg dit te zien in kladblok: http://www.mupload.nl/img/w2auaik1hxl.png
Op deze site kun je hier een hele boel over vinden: http://www.voys.nl/meer-diensten/call-me-now
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moest een sms sturen met Email aan naar 888. Heb nu smsfunctie ! Topper.. toch bedanmt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan