Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik geen Vstplugin folder in Presonus Studio One Pro?

ik gebruik presonus studio one pro, en ik wou een Vstplugin installeren. maar ik heb geen folder met Vst Plugins ik heb wel een normale folder met plugins maar dat werkt niet? weet iemand hoe ik vstplugins dan kan installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je in Presonus Studio One klikt op de menu optie "Studio One->Options" krijg je een instellingen scherm te zien. Als je daar kiest voor de knop "Locations" verschijnen er 5 tabbladen. Via het laatste tabblad (Vst Plugins) kun je 1 of meerdere mappen opgeven waarin gezocht moet worden naar Vst plugins.

De reden dat er geen aparte map binnen Studio One voor is, is vanwege het feit dat VST plugins door talloze programma's gebruikt worden en daarom meestal in een vaste map worden geinstalleerd ("Program Files/Steinberg/Vst Plugins" is de meest gebruikte aangezien VST een uitvinding is van Steinberg)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding