ik wil graag een spelletje maken (voorbeeld in beschrijving) hoe moet zoiets?

http://www.keesmoerman.nl/games.html
zoon spel wil ik graag maken het liefst met een gratis programma

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer het eens met Game Maker. Dat is de eenvoudigste manier. Als je wat meer uitdaging zoekt zul je een programmeertaal moeten leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de links-pagina van de schrijver die je zelf hierboven noemt staat precies welke programma's je daarvoor kunt gebruiken.

De programmeertalen die er voor nodig zijn:
C en C++ zijn de basis van veel spelle.