Ik wil een programeer/webdesign clubje oprichten? Waar kan ik het beste zoeken naar leden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij de Nederlandse Linux Gebruikers Groep zitten echte programmeer fanaten. Die programmeren alles dat los en vast zit.
Ze hebben daar als het goed is ook regelmatig een soort les in webdesign, gebruik van GIMP (gratis en opensource versie van Photoshop, en even professioneel), Inkscape, etc.
Alles dat je nodig hebt voor het zelf bouwen van websites, maar dan uitgaande van de open soure, en gratis, software.

http://www.nllgg.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn programmeurs in C, arduino, PHP, java, javaScript, bash, andere shell scripting talen, mono (C++ opensource) et cetera.

Lidmaatschap is dacht ik 15 eu per jaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog iets;
Het is een heel informele club, waar je met eigen initiatieven heel snel een groep bij elkaar hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een verzoek aan degene die (weer) anoniem duimpjes omlaag aan het uitdelen is; kun je misschien eens gaan motiveren wat je redenen hiervoor zijn ? Dan hebben we er allemaal iets aan. Dank je wel.
Je zou bij scholen langs kunnen gaan. Bij de opleiding Communication & Multimedia Design op de NHL in Leeuwarden bijvoorbeeld, komen heel veel kleine bedrijfjes van de grond.

Je zou ook als freelancer mee kunnen doen aan projecten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de website of via forums.