Waarom laat publisher 2007 mijn afbeeldingen niet zien in mijn website?

Ik maak een website met publisher 2007 omdat, ik erg visueel wil werken met websites. Ik heb drupal en andere cms programma's gebruikt en ook Dreamweaver en NVU.
Nu wou ik het proberen met publisher maar, als ik een pagina maak hoe ik hem wil en hem opsla dan zie ik bepaalde afbeeldingen niet kan iemand helpen?

P.S. de afbeeldingen zijn: navigatiebalk en eigen gemaakte logo (geupload als .png)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

1. Controleer de naam van de bestanden (de afbeeldingen).
Er mogen in de naam alleen letters en cijfers staan, en - of _. Verder niet. Verkeerde tekens = niet vinden van bestand.

2. Controleer of de bestandsnaam klopt met de naam waarmee de afbeelding wordt aangeroepen in de pagina.
Verkeerde naam = niet vinden van bestand.

3. Controleer de padnaam in paginacode en op webserver (waar je pagina heen geUpload is). Verkeerd pad = niet vinden van bestand.

4. Controleer de grootte van het bestand. Een resolutie van 72 ppi en een bestandsgrootte van ergens tussen de 50 en 400 kb is normaal voor een afbeelding. Te groot is heel traag laden, of helemaal niet.

5. Controleer de ruimte op de webserver. Is die misschien al vol ? Dan weigert die nog afbeeldingen op te slaan voor je.

Alle 4 de bovengenoemde punten zijn momenten waarop het met de afbeelding verkeerd kan zijn gelopen, waardoor die niet getoond wordt op de website.