Dat is een afkorting voor applicatie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een applicatie
:D
bijv voor de Iphone of blackberrie maar het kan ook voor je computer zijn, het is zegmaar een uitbreiding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry zeg maar ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D
Een kleine applicatie die draait op je mobiele telefoon of ipad en zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een app is kleine applicatie (software) die je op je mobiele telefoon kunt installeren. In tegenstelling tot simpelweg browsen, zijn apps gemaakt voor een specifieke taak of set van informatie. Voorbeelden van apps zijn Buienradar, Radio 538, de Hyves app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een app is afkorting van applicatie, een applicatie is een toevoeging van een besturingssysteem. Wat wil zeggen dat je met een app andere mogelijkheden ontwikkelt. Om zo jou besturingssysteem naar jou smaak en wensen aan te passen met bijvoorbeeld een nieuws app, andere wekker, whatsapp, youtube app enz.

Er zijn talloze verschillende besturingssystemen neem alleen de telefoon al Apple heeft IOS, Google heeft Android, Nokia heeft S60,S30 enz, Een applicatie word dan geschreven die is gekoppeld aan het besturingssysteem zoals Android word geschreven in Java.
vaak is het afhankelijk van hoe populair een besturingssysteem is hoeveel apps er voor beschikbaar zijn.

Hopelijk heb je er wat aan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een programmaatje dat onder andere op I devices draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
app staat niet voor aplicatie maar voor aplication

grtz devin