heeft iemand enig idee hoe dit spel gemaakt is?

hallo, mij leek het spel Havens&Hearth wel leuk, maar hij laggt de hele tijd. Weet iemand hoe ze dit spel gemaakt hebben? http://www.havenandhearth.com/portal/
dit is het spel. Alvast bedankt.

Toegevoegd na 16 minuten:
Lees alle reacties graag ik heb nog meer vragen :D
Bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het spel is in java gemaakt (uit de PAQ van de site).

java is echter in mijn ogen niet echt optimaal voor toepassingen die je langere tijd gebruikt, want java vreet geheugen!

zoek maar eens naar "limewire slow" op google, daar vind je 10000en vragen waarom het zo sloom is.. nou limewire draait ook op java!

dusja, nu weet je hoe het is gemaakt, en waarom het zo sloom is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zou volgens jou dan een betere toepassing zijn voor zo'n soort spel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en Runescape werkt volgens mij ook op Java en die is lang niet zo traag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een beter iets voor elk spel, om direct op het besturingssyteem te draaien, in plaats van spel->java->besturingssysteem veel online games gebruiken java, omdat het makkelijk is te programmeren, en java zon beetje universeel is, het probleem van java is, dat je spel (h&e) java nodig heeft om te draaien, dus je laad niet alleen je spel, maar ook java. runescape is misschien "lang niet zo traag" maar wel traag, dus het zal wat beter geprogrammeerd zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke heel erg bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt