Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn laptop weer laten werken? (zie omschrijving!)

Gister avond was ik de sims aan het spelen. Het spel deed langzaam dus ging ik naar beneden. Toen ik terug kwam was mijn comp opnieuw aan het opstarten na 10 sec. werd het beeld blauw en toen viel de laptop weer uit.

Hierna heb ik meerdere malen geprobeert om heb opnieuw op te starten, maar dan blijft hij hangen bij het blauwe windows beeld.

Wie heeft een idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
536

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wat voor merk heb je? Wat voor besturingssysteem gebruik je? Sowieso vanaf Windows XP/Vista/W7 kun je vóór dat je opstart F8 gebruiken en kiezen voor "laatste instellingen die werkten" En ik heb zo'n vermoeden dat je Laptoppie een beetje last heeft van overbodige troep, welke te verwijderen is via de bronvermelding die ik bijvoeg bij deze, en mocht je nog meer vragen hebben dan verneem ik het wel. Aangezien ik 25 jaar met een ding werk wat een "computer" heet, nog vóór dat de muis was uitgevonden.... mag je zelf uitmaken of een ICT pro het goede antwoord geeft. Download de link wel via piriform, zo voorkom je onnodige rommel. en doe een harde schijf defragmentatie via windows verkenner, -> rechterklik op je C:\ en dan opschonen en defragmenteren.
Succes! en anders hoor ik wel als het niet lukt :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij hangt dus op elke mogelijkheid die je hebt
Dan zul je denk ik toch even de dvd van windows er bij moeten halen en kijken of je daar de zaak mee kunt herstellen
of zoals tegenwoordig meestal het geval is vanaf de recovery partitie ?
maar ik las dat je een nieuw Harde schijf er in had
dus vraag ik me af,
hoe je windows er op hebt gekregen ?
heb je het zelf gedaan of een reparateur heeft die gebruik gemaakt van je recovery dvd set ?
of heeft hij zelf er een windows op gezet ? zonder de recovery partitie terug te zetten ?
normaal is dat je via een toetscombinatie in de recovery kan komen.
dus als er op die nieuw harde schijf ook de recovery partitie staat kun je de toetsencombi in je handleiding vinden
heb je ook de recovery dvd set gebrand toen je hem nieuw kreeg ?
heeft de reperateur dat wellicht gedaan ?
anders zul je er toch een windows cd bij moeten halen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Misschien moet je meer uitleg geven over de laptop. Ik zelf heb niet zoveel met laptops maar meer met computers.

Antwoord even wat voor besturingssysteem je hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens met de opstart cd opnieuw op te starten. Dan ben je wel ALLES KWIJT.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding