Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat het typen op GV in de mobiele editie sneller is dan de website editie?

Ik werk momenteel veel met een Asus Transformer Tablet met een extern docking keyboard.

Als ik een vraag stel, of een antwoord geef op GV in de normale browser dan is het typen erg traag. Ook de cursor verplaatsing is erg traag.

Maar als ik dit zelfde doe op GV, maar dan in de mobiele pagina weergave, dan is het zo snel als ik het kan typen.

Het probleem is er alleen als ik een antwoord geef, een vraag stel of een bericht stuur.
Bij reacties geven heb ik dit probleem niet!

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? Ook dat ik dit balletje eens kan opgooien bij het beheer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
473

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De vertraging kan komen door de spell check en de karakterteller die laat zien hoeveel letters je al hebt getikt.

Kun je iets vertellen over welke webbrowser je gebruikt en welke versie daarvan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding