Hoe kan ik een app maken? Welke programma's en gidsen zijn daarvoor aan te raden? Ik heb 0 ervaring met het ontwikkelen van websites of apps.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je een app kan maken moet je gewoon fatsoenlijk kunnen programeren. Heb je geen affiniteit daarmee, dan gaat dat heel lang duren.

Antwoorden (3)

Apps voor een iphone??
Die worden in objective-c gemaakt en ik dacht dat je voor de sdk van apple moest betalen.
Op de site van apple vind je meer info:
http://developer.apple.com/programs/ios/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beginnen met het maken van een webapp. Google even op iwebkit en ga aan de slag. De mijne bijvoorbeeld: wendeltjsthemes.webs.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rian Visser heeft het heel simpel en duidelijk beschreven voor een beginner. Succes!