Ik wil 4hokjes en dan verschillende foto's erin zetten , maar dan is het wel gewoon 1 afbeelding . Hoe doe ik dat? :)

foto in (4) hokjes verdeeld , dat het nog wel 1 afbeelding is , en dat je dan in elk hokje een ander foto plaatst

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik maak dat altijd zelf met Paint. Of je kunt een programma online gebruiken zoals
http://www.photovisi.com/collage/choose_template/wallpapers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

paint, picasa maar op. www.snapfish.nl kun je ook terecht..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon in Paint.
Eerste afbeelding openen, rechts en onder meer werkblad uitrekken. Volgende afbeelding via Bewerken, Plakken Uit....enzo verder. Opslaan als nieuwe afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je doen door de vier afbeeldingen op 1 "vel" te "plakken" en daar de hokjes omheen te tekenen.

Mocht je bedoelen dat de 4 hokjes dan ook nog moeten wisselen van inhoud, dan moet je een animatie gaan maken. Als dat is wat je wilde vragen dan hoor ik dat wel van je, en krijg je daar de uitleg ook van.

Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paint, Photoshop...