Hoe/Waar kun je het uiterlijk van je pictogrammen veranderen in je computer?

Toegevoegd na 6 dagen:
DeuDje: Helaas is de keuze van de pictogrammen zéér beperkt en er is nauwelijks verschil tussen die twee helaas. Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

rechter muisknop, dan naar eigenschappen, kopje aanpassen aanklikken en vanaf daar wijst het zich vanzelf

Toegevoegd na 30 seconden:
dan wel rechtermuisknop op het pictogram
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met je muis op het pictogram staan dat je wil veranderen en klik op je rechter muisknop. Ga dan naar >Eigenschappen< en klik op >Ander Pictogram< hier vind je een breed scala aan afbeeldingen die je als pictogram kunt gebruiken. Klik vervolgens op het desgewenste pictogram, en dan op >Ok<. Daarna weer op >Ok< en als het goed is heb je het pictogram nu gewijzigd. Succes!