Kun je in outlook 2007 een automatisch antwoord laten versturen als je niet aanwezig bent?

En zoja hoe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé werk, tijd niet gesproken! Hoessie doen?? Maar volgens mij is het wel mogelijk;) [antwoord op je vraag]

Antwoorden (3)

Dit hangt van het email account af.
Bij de meeste providers zal je bij hun op de server het moeten instellen, want tijdens een vakantie bv staat je eigen computer met outlook niet aan (dus outlook haalt de emails niet binnen, dus beantwoord ze dan ook niet)
Maar met veel bedrijfs mail moet je juist wel vaak via outlook je afwezigheids bericht instellen, deze past het dan aan op de server van het bedrijf (Exchange server).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan alleen in de exchange versie. Extra>>wizard afwezigheid instellen.
Dit kan dus niet in de versie die je waarschijnlijk thuis hebt draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan in principe alleen binnen een bedrijfsomgeving, dus met een eigen email-server. Als je email-account bij de provider ook toegang via webmail kent (de meesten hebben dat), dan kun je het daar meestal WEL regelen.