Waar kan ik plaatjes downloaden voor buttons?

Ik wil graag vooe een website glossy buttons maken in allerlei vormen 32x32.zoals hartjes bloemen enz.Waar kan ik die vinden?

Toegevoegd na 19 uur:
Het gaat me eigenlijk om Lege plaatjes want ik wil ze graag zelf inkleuren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Www.iconsarchive.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuus bedoel www.iconarchive.com
Dus zonder de s

Andere antwoorden (1)

Als je naar de zoekfunctie van Google gaat, dan kun je bovenaan op de pagina "afbeeldingen" aantoetsen. Daarna zet je in het zoekvak het soort plaatje wat je wilt. Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het plaatje met jouw rechter muisknop selecteren, daarna copyeren en daarna plakken, alles met rechter muisknop.