ik zoek een goede CMS of iets in die strekking voor een hosting

Beste mensen,

Ik zoek een mooie CMS of iets wat er op lijkt voor een hosting website. Wat ik ongeveer zoek is iets zoals http://www.whmcs.com/, maar dan een die ik gratis kan downloaden (niet illegaal)! Mensen moeten dus ook makkelijk hun spullen kunnen betalen.

Ik heb nog geen website, maar hopelijk wel binnenkort met jullie hulp.

Alvast bedankt.

Rick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

thehostingtool ;)
Google er gewoon even naar!
Ik heb hem toen ook gebruikt voor mijn hosting!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn verschillende CMS-en.
Joomla of e107.

Toegevoegd na 1 uur:
Joomla

Toegevoegd na 1 uur:
Joomla en e107 hebben plugins m.b.t. betaalsystemen.

Anders kun je ook nog kijken op www.hotscripts.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind Wordpress erg goed voor een blog als Mijn eigen site in mijn profiel of Goeievraag ofzo.

Toegevoegd na 11 uur:
laat maar nadat jij je vraag hebt verandert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke