Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een vorm ''op'' een afbeelding plaatsen?

ik wil graag een soort van ster op een afbeelding plaatsen in Publisher , maar als ik de afbeelding dan kopieer dan pakt ie de ster (of willekeurige vorm) niet mee . Ik wil dat de vorm zeg maar een vast aan de afbeelding komt en er niet ''op'' geplakt is .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou als eerst de vorm vast moeten plakken in Publisher. En dan bestand opslaan en opnieuw het bestand ''de boom'' (MET de ster) in Publisher openen.

Het plakwerk zou je makkelijker in mspaint kunnen doen. Maak de afbeelding zoals gewenst (ster op de boom) vervolgens sla je het op en open je het opnieuw in Publisher.

Het beste programma voor dit grafisch werk is Adobe Illustrator of InDesign.
Indien je niet beschikt over dit pakket kun je het proberen met een gratis te downloaden software pakket van Open Office. (zie link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
beste alexander als ik invoegen-->vormen en die ster op de boom plaats en vervolgens opsla en weer open , kan ik hem alsong niet vast aan de boom zetten zeg maar
Dat doe je door met de rechtermuisknop op de afbeelding te klikken en dan bij de opmaak de indeling op transparant te zetten.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding