ik wil een iPhone 5s kopen, maar wat is nou het verschil tussen 32 en 16 GB?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
5 jaar geleden
Er zit 16 GB verschil tussen
LeonardN
5 jaar geleden
In principe is dat je opslagruimte. Vergelijkbaar met de ruimte die een harde schijf geeft op een PC.

Antwoorden (2)

Het gaat om de opslagruimte op de telefoon. Hoe meer GB, hoe meer apps, foto's en filmpjes er op je telefoon opgeslagen kunnen worden.
bamibal
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+En aangezien iPhones geen kaartuitbreiding hebben is de keuze van belang.
paulus811
5 jaar geleden
16gb voor een iPhone is alleen voldoende als je m echt alleen voor de basisdingen gebruikt, dus niet om veel foto's video's en muziek op te slaan, want netto (na installatie van de systeemsoftware) hou je minder dan 10gb over.
Het gaat om hoeveel opslag je wilt en wat je met je telefoon wilt gaan doen als je er veel foto’s en apps op gaat downloaden zou ik 32 nemen en als je alleen de standaard dingen zoals whatsapp gaat gebruiken is 16 gb meer dan genoeg