Hoe weet ik of mijn website goed weergegeven wordt in alle browsers?

Ik heb hier alleen
- Google Chrome 12
- Firefox 4
- Internet Explorer 9

Hoe weet ik nou hoe mijn website eruit ziet in Internet Explorer 7 bijvoorbeeld? Ik kan die browser niet installeren naast Internet Explorer 9, en aan mensen vragen hoe het eruit ziet ben ik ook niet echt blij mee.

Is er een programma waarmee ik kan kijken hoe mijn website er in elke browser eruit ziet? Want met gebruik van wat divjes krijg ik al snel verschillende resultaten in alle browsers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan via een site als http://browsershots.org/ (er zijn er meer). Je geeft de URL van je site, en na een tijdje krijg je allemaal screenshots van je site zoals deze in veel verschillende browsers eruit ziet.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op google zoekt op "browser compatibility check" dan kom je veel hits tegen.

Ik denk dat je aan onderstaande site wel wat hebt:
http://www.thesitewizard.com/webdesign/multiplebrowsers.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik de Utilu IE Collection. Hiermee heb ik op een Windows XP virtual machine, Internet Explorer 6, 7 en 8 draaien. Evenals Firefox 3 en Chrome.

Op weer een andere VM heb ik Windows 7 met IE9 draaien.

Op al die browsers test ik mijn sites.