Ik heb me iphone verkocht en heb pingchat applicatie verwijderd. als de nieuwe gebruiker pingchat download krijgt die dan mijn account geopend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Nee, want er zit een andere simkaart in! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want als je een app verwijdert, dan staat er altijd: als je deze app verwijdert worden ook alle gegevens er van verwijderd. Dus dan moet dat ook weg zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen met een andere sim kaart is dat het geval. Ze zeggen wel dat je spel en alle gegevens verloren gaan met verwijderen maar dit is helaas niet het geval! Probeer maar eens, verwijder bijv. Bakery Story, zet hem een maand later er weer op en al jouw gegevens blijken helemaal niet verloren. Maar wanneer de nieuwe gebruiker een andere simkaart gebruikt zal dat niet het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je met deze geluk hebt, omdat er een andere simkaart in gaat, komen als het goed is de gegevens van jou niet naar voren. Een tip voor de volgende keer; je kunt je mobiel ook herstellen naar fabrieksinstellingen, in dit geval voor de iphone kan dat via itunes, met een ander merk kan het vaak via de telefoon zelf. Mocht je dit trouwens doen, vergeet dan niet je simkaart eruit te halen en eventueel een geheugenkaartje, dit omdat de kans aanwezig is bij een herstel van de telefoon hij deze kaartjes ook helemaal leeghaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee want jouw account staat er niet meer op. Username/PW moet opnieuw ingegeven worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit heb ik geprobeerd met mijn iPad en ik krijg gewoon mijn account ervoor met mijn contacten, de geschiedenis is echter wel gewist.