Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb zojuist mijn laptop opnieuw geinstaleerd maar nu is de cursur groter dan normaal, kan ik dit nog veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
562

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat je beeldschermresolutie op de laagste stand staat. Dit zou je kunnen aanpassen via de instellingen (rechtsklikken op het bureaublad meestal maar dat ligt van je besturingssysteem af).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het alleen de cursor is (en niet bijv. ook pictogrammen, snelmenu's etc, want dan is het een resolutieprobleem), dan kun je even kijken in configuratiescherm voor de muis bij "aanwijzers" of daar soms iets bijzonders is geselekteerd (extra groot oid.) en dat terugzetten naar standaardwaarde. (Hangt af van besturingssysteem, voor XP is het: schema>geen of Windows-standaard)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zoals Hugh voorstelt de resolutie niet kunt aanpassen dan is vermoedelijk de juiste driver nog niet geïnstalleerd. Je kunt die het beste downloaden van de website van de fabrikant van de laptop. Meestal kun je door te zoeken op het typenummer in 1x alle drivers op 1 pagina hebben zodat je eventuele andere drivers ook kunt downloaden.

In het Apparaatbeheer kun je zien welke drivers je nog nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding