Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een app en is het gratis

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
754
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar waar mak je die

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Uit uw reactie heb ik vernomen dat u wilt weten 'hoe' en 'waar' u een applicatie kunt maken. Een software applicatie is een reeks instructies die worden gegeven aan een apparaat dat beschikt over een geheugenmodule en een processor. Het ontwikkelen van een applicatie houdt in dat u stelselmatig algoritmische instructies invoert op een dergelijk apparaat. Afhankelijk van het operationele systeem op desbetreffend apparaat zullen uw instructies anders zijn. U moet weten hoe u "machine code" schrijft. Dit zijn drie letterige instructie codes die door het apparaat worden vertaald naar binaire operaties. Wanneer u dit met enig gemak kunt doen, dan kunt u verder gaan met het opstellen van meer gecompliceerde instructies in de computer formaten LISP en COBOL. Wanneer u dat heeft gedaan kunt u doorgaan met BASIC, C, C++, Java en Objective - C.

U moet dus beschikken over een apparaat met processor en geheugenmodule en daarnaast een interface om uw instructies te verzenden naar een ander apparaat mocht u de instructies willen kopieren.

U kunt beginnen met de volgende literatuur:
Computer Organization and Design: The Hardware/Software Interface

Indien u vragen heeft over COBOL 1963-1990 dan kunt u mij een prive bericht sturen.

Veel succes!

Prof. Dr. Ir. Janssen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Ik vrees dat cobol kennis niet toereikend is om een app te ontwikkelen. Sterker nog, de term 'app' als afgeleide van 'application' bestond 1990 niet eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaar het benoemen van Objective-C en Java.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding