Hoe creëer ik een applicatie box in de Windows 7 Taskbar?

Ik heb ooit gezien dat iemand de gehele collectie van Adobe CS5 op de taskbar had geplaatst, maar dan in een kleine box.

Deze box was verdeeld in 2 rijen met 5 kolommen. Hierin paste dus 10 applicaties. Deze box was evengroot als 3 normale programma's op de taskbar.

In feite is het een kleine mini taskbar op de taskbar van Windows zelf.

Hoe maak ik dit, hoe krijg ik dit...
Wie vertelt het me?

Dankje!

Toegevoegd na 12 minuten:
In de bijlage/Afbeelding zie je wat ongeveer bedoel. Dit is het programma Bins, maar het werkt niet precies hoe ik 't wil. Als je suggesties hebt: Heel graag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

voor engelse windows 7,

1 maak een mapje met alle snelkoppelingen

2 rechtermuisknop op je startbalk en kies toolbars (bovenste)

3 new toolbar

4 selecteer het mapje met alle snelkoppelingen die je maar wilt

succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet precies wat ik bedoel, maar toch bedankt. Ik heb een plaatje toegevoegd met wat ik bedoel. Weet je toevallig zo iets?