Hoe kan je een eigen app voor android gratis maken met een weerbericht zelf erin?

Hoe kan ik een gratis android app maken met een ´weer´
app erin?
Zoals buienradar?
En hoe kan ik zelf een ´weerradar´ maken?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier een zelfde soort vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-android-app.265150

Het beste antwoord

hang wat weersatellieten in de ruimte, wat meetstations op de grond, en kom dan met een passende formule om het weer te voorspellen..

daarna maak je een app met de android SDK die wat met deze informatie kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oei moeilijk :s
dus het wordt er niks met dit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, weerdiensten betalen goudgeld aan apparatuur, en willen dus dat jij betaalt om dit te gebruiken, dit kan dus niet gratis.. dus tenzei je de apparatuur zelf aanschaft, of heeeeeel veel van je eigen geld gebruikt om de apparatuur te huren.. kan dit niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dan....