waarom zegt mijn website dit?

Parse error: syntax error, unexpected '&' in /home/a1822337/public_html/index.php on line 78

op bijna elke pagina staat dit?
hoe komt dit/hoe kan ikdit oplosse?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nou een link van je site geeft dan worden we wat wijzer misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leer eerst eens programmeren voordat je een website neemt.

Het beste antwoord

Op de index.php pagina heb je dus ergens een & gebruikt op plekken waar het script het niet zo verwachten. Heb je bv in plaats van het dollar teken ($) het en teken (&) gebruikt?

Als je regel 76-80 hier plakt kunnen we je concreter helpen.