Bestaan er bestanden met een extensie van 4 tekens?

Alle bestanden die ik ken hebben altijd maximaal 3 tekens achter de punt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. .jpeg . Mpeg en nog aantal anderen meer weet ik er zo niet kijk op je pc bij zoeken typ in *. dan krijg je alle bestanden met alles extensies te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Par2 enz er zijn er best veel ook docxs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de studenten versie van word en excel hebben ook de mogelijkheid xlsx en docx
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Dat heeft niets met een studentenversie te maken, het is de standaard extensie voor Office 2010 documenten.
ronron1212
12 jaar geleden
de studenten versie was er alleen wel wat eerder
En wat dacht je van '.html'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om met een iets algemener antwoord te komen dan de rest;
Vroeger mocht een extensie maar 3 letters hebben, maar dat is al ruime tijd geleden afgeschaft, nu kan elke lengte
Als ik een programma zou schrijven wat zijn output schrijft naar output.superlangeextensie, dan kan dat gewoon
Praktisch is anders, maar het kan wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TIFF is er ook zo één. Die bestaat naast TIF. En daar heb ik dit probleem mee...
Ik heb het muziek notatieprogramma PrintMusic 2004 en een HP scanner. En ging aldus te werk: document scannen/ zwart-wit/ 300 dpi/ TIFF (*tif) en ongecomprimeerd). Ik doe alles volgens de handleiding maar het probleem is volgens mij dat het notatieprogramma vraagt om een TIF-bestand en ik dat niet kan maken, wel TIFF… Wie scant ook muziek en weet raad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt er best wel wat;
FLAC (ongeconverteerd audiobestand)
MPEG
PPNCC (tot nu toe de langste :P )
ASMX (webserverbestand)
ASPX, ASMX
CLASS (javabestand)

er zijn er veel... ik ga ze niet allemaal opnoemen.
De meeste zijn bestanden voor programma's en webservers, die we niet dagelijks te zien krijgen

Toegevoegd na 41 seconden:
hier kan je ze allemaal bekijken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik goed tel zijn de extensies .htaccess en .htpassword nog iets langer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik nog wel eens [datum].backup om aan te geven dat iets de backup is gemaakt op de betreffende datum.