hoe kan je bij photoshop ook al weer lagen in elkaar plakken?

bijvoorbeeld als je van 1 foto een deel hebt die je in een andere foto wil hebben dan snij je de laag uit, en dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In Adobe Photoshop is het mogelijk om van een aantal lagen 1 laag te maken, dit doe je door rechtermuisknop op een laag te doen en "één laag maken" aan te klikken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan een deel transformeren door deze te selecteren en vervolgens CTRL+T(ransform) te drukken. Je moet de overvloeimodus op "Bleken" zetten zodat ze in elkaar komen te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje.;)