Kan je op de ipod touch een app verstoppen? zodat anderen er niet bij kunnen komen of niet kunnen vinden?

En hoe doe je dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan door Instellingen > Algemeen > Beperkingen

Toegevoegd na 48 seconden:
Wat ik vergeet toe te voegen, is dat dit alleen mogelijk is voor de standaard apps. Niet voor de gedownloade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dan ook gewoon een wachtwoord op je hele Ipod zetten of wil je dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via jailbreak kan dat je kan zelfs w8woorden op apps zetten en meer...