Wat is de HTML code voor ' › ' ?

Ik bedoel dus de &blabla code.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord weggehaald, ik had het verkeerd begrepen.

Het beste antwoord

>
Dit noemen ze een speciaal karakter..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
walter
11 jaar geleden
Tip om het te onthouden: Groter dan: Greater Than.
Net zoals < < is (Less Than)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is het teken >, ik bedoel eigenlijk › (kleiner)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb even gezocht, en zelfs even door php script heen gehaald. Echter wordt dit blijkbaar als niet bestaand speciaal teken gezien..
resultaat voor › geeft binnen htmlentities ›
als je deze weer terug zet met html_entity_decode krijg je "›" met als output › Het ziet er dus naar uit dat dit teken hier nog niet bekend is. Je zou wel via een kleine omweg het zelfde resultaat kunnen maken, door de grote van de tekst kleiner te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch nog even verder gezocht dan de neus lang is, teken bestaat dus wel en gaat door het leven als: › bron:
http://www.degraeve.com/reference/specialcharacters.php