Wat is leuker om te kunnen/leren Java(niet javascript) of php/c#,, ik kan al c++ en LUA

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou gaan voor C# in combinatie met ASP.Net.

C# is de actuele incarnatie van de C-lijn (C, C++), een robuuste flexibele taal (typesafe object-oriented).

Je kunt dan ASP.Net gebruiken om server-side inter-actieve websites te bouwen.

De combinatie is erg leuk (ik schrijf zelf in Classic ASP, PHP en ASP.Net/C# en die laatste heeft zeker mijn voorkeur) en als je het goed beheerst is er altijd een plekje voor je op de arbeidsmarkt.

Toegevoegd na 58 seconden:
Daarnaast kun je de ide's gratis bij MicroSoft downloaden (de Express versies)
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Java lijkt heel erg op C++ dus ik zou voor php gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is erg persoonlijk, en verder ook afhankelijk van de toepassing en de Hardware die je ter beschikking hebt. PHP is server side based, maw je provider moet het supporten. Verder is PHPpuur bedacht om websites te maken, en met Java kan je meer (en btw je kan er niet zo makkelijkwebsites mee maken)