Makkelijkste en mooiste webbuilder (gebruik-kwaliteit verhouding)

Ik ben op zoek (als deze bestaat) naar een webbuilder die meteen gelinkt is van je desktop naar je website zonder daarvoor hele moeilijke dingen in te voeren. Gewoon klikken en slepen maar wel mogelijkheid hebben HTML toe te voegen. Net als ongeveer Iweb van Mac. Ik heb Cariboost geprobeert, erg tevreden maar nu weet ik niet hoe ik die link aan mijn webdomein.

Iemand suggesties? Het hoeft niet te makkelijk te zijn!
Ik ben goed in web designing maar slecht in publiceren.

Toegevoegd na 59 seconden:
P.s. GEEN webbuilder vanuit het internet! Echt een software dus. Ik heb slechte ervaring met editors als :
Novosite/webklik etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Om een website upteloaden heb je 2 dingen nodig: webruimte beste: 000space.com en een uploader beste: fillezilla! Ik hoop dat het lukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk kan desktop->web altijd via FTP, zelf zou ik dan wel een betaalde nemen, anders staat de ftp maar een paar kb/mb uploads toe. Wned is een voordelige en kwalitatieve optie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een redelijk eenvoudige web builder met de mogelijkheid om, door op 1 knop te drukken, de hele website te uploaden naar de provider is: Web Page Maker.
Uiteraard dien je wel éénmalig alle relevante gegevens van die provider in te voeren, zoals serveradres, inlognaam en wachtwoord.
Het toevoegen van HTML en Javascript stukjes is zonder meer eenvoudig mogelijk.
Kijk eens op: http://www.webpage-maker.com/ voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf Zend Studio Framework die hebben een inbuilt FTP functie dus als je dan saved wordt hij meteen op de server gezet.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Hallo.
ALs je ftp wilt werken dan heb je daar nogal wat html kennis voor nodig. jij zegt dat je slechte ervaringen hebt online editors. Dan Ken je Denk ik WORDPRESS nog niet !!!

ALs je bij Hostgator.com een babyplan neemt van 7 dollar in de maand 5 Euro omgerekend. Kan je Onbeperkt aantal domein namen Hosten. Ik raad aan niet meer dan 50. Als je voor Hostgator heb gekozen dan heb je een unieke Control panel Dit vind ik het vette aan Hostgator want je kan vanuit je Control panel Wordpress of andere website builders toevoegen aan je domein. echt waar het is Heeel simpel.En je hebt bijna geen kennis nodig van HTML codes
Hier een voorbeeld van een site via Hostgator en Wordpress. Ik heb er 3 uur over gedaan om deze site klaar te maken. en 3 uur om deze te ranken in google. Sta nu met deze site 18e in google. En gemiddeld 15 min per dag om te ranken.
Http://www.wii-ombouwen.org