Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet deze trein het niet bij veel mensen in microsoft train simulaotor?

Als ik de Virm op deze pagina download en installeer

http://www.railsimpunt.nl/nieuwweb//PostNuke-0.762/html/index.php?name=CmodsDownload&file=index&req=viewsdownload&sid=202&orderby=dateD

Dan doet hij het niet en krijg ik de foutmelding: can't read train database file: trains/trainset/virm/ns virm.eng line: 119

Veel meer mensen hebben daar ook last van.
Hoe los je dit op?

Op youtube is veel te zien dat hij wel werk...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
559

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hij werkt maar niet op windows 7 , heb daar ook problemen mee zelfs op mijn vista heb ik daar problemen mee jammer genoeg. Ik heb het spel gekocht online bij EA games , zowel op mijn laptop en windows 7 doet hij het niet vista wel maar veel problemen in het spel te komen en op windows 7 krijg ik hem totaal niet geinstalleerd. Toen kreeg ik ook een foutmelding en opgezocht en alles gedaan wat daar stond en toch nog niet opgelost. EA kon me dan ook niet helpen geld krijg ik ook niet terug jammer genoeg. Heb je foutmelding opgezocht en vind er gelijk zo geen info over

Toegevoegd na 4 minuten:
maar goed nieuws ze zijn aan microsoft train simulator 2 mee bezig. Ben ook benieuwd

Toegevoegd na 11 minuten:
ben gelijk mis geweest ik had het blijkbaar over rail simulator . Maar heb het voor train simulator opgezocht daar is het ook laatste versie xp.
En van die train simulator 2 is wel juist daar zijn ze aan bezig maar wel op de lange baan geschoven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding