een goed bewerkingsprogramma?

Ik moet voor school een portretfoto op die manier bewerken dat er veel licht en donker in zit. Weet iemand met welk gratis bewerkingsprogramma dit kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

download: gimp. die kan hetzelfde als fotoshop maar gratis

het is vrij ingewikkeld maar je leert het vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan 'foto editor' downloaden. Handig programma!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad Gimp gebruiken, maar misschien is dat nog ietwat te ingewikkeld. Photofiltre is best makkelijk te gebruiken voor iemand die het alleen gebruikt voor amateuristische doeleinden. Toch kan dat programma veel aan ;). Er bestaat zelfs een NLse versie van.

Veel plezier & succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En picasa? Gebruiksvriendelijk en gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foto maken van een lachende neger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via internet raad ik je Picnik.com aan of download Photofiltre, zeer goede ervaring mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt 3 keuzes!
Photoshop,Gimp en Photofiltre(spel ik dat nu wel goed? xD)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paint.net. Zoek maar even via Google. Ontwikkeld door ex-programmeurs van Microsoft (en voor zover ik weet alleen beschikbaar voor Windows). Zeer prettig, kan zelfs met lagen werken. Elke handeling wordt opgeslagen in een history-bestand en daardoor ook weer zeer makkelijk terug te draaien. Helaas alleen in het Engels.
Groetjes
Digitaar1