Hoe moet ik zelf een advertentie voor iemand anders maken?

Ik wil graag voor iemand anders een advertentie maken voor op mijn website hoe moet ik zo'n advertentieblok maken?
Ik wil graag zo een als bijvoorbeeld een google advertentieblok maken waar je op kan klikken. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan . Een advertentie kan zoals bij google een eenvoudige tekst zijn met een link. Die link laat je openen in een nieuw scherm.

In Html maak je zo'n link als volgt:
bezoek de website
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is gewoon een link eigenlijk bedoelde ik met een link vanboven vanonder text en daaronder een url in een hok kan dit ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets als dit:

Titel tekst

Inleiding en praatje

Link

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat bedoelde ik bedankt!
Is het ook mogelijk om er een zwarte rand om te krijgen en om hem helemaal aan de linkerkant te krijgen?
Alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het goeie antwoord maar kunt u mij ook helpen met mijn andere vraag die onder de reacties staat ik weet niet of u onder de vraag kan reageren maar zou u uw antwoord dan in een prive bericht willen sturen?
Super bedankt!