Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk prefab-(php)script of template kan ik het beste gebruiken voor een photo gallery? (lees de uitleg!)

Ik moet aan 2 websites een eenvoudige administrator omgeving toevoegen, waarin de klant zelfgemaakte foto's kan uploaden en evt scalen en bijsnijden. Deze foto's moeten vervolgens op één van de pagina's op de site in een door mij ontworpen layout komen. (In 1 geval in polaroids...dit zijn png's met een gat voor de foto er in.)
Heb al een uitgebreide zoektocht gedaan op het wereldweideinformatieweb, maar tot nu toe niet helemaal gevonden wat ik zoek..
Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen, maak gebruik van een CMS systeem zoals Concrete5, Wordpress, Joomla etc. en bespaar jezelf de moeite.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de website zo gemaakt is dat je er makkelijk dingen kunt toevoegen en verwijderen zou dit opzich geen probleem moeten zijn. Misschien alleen gekloot met de namen van de CSS files (afhankelijk van welke CMS je gebruikt) maar kost bij mij vrijwel geen moeite. Zelf kan ik een website template makkelijk omzetten naar een thema voor een CMS systeem in 10-20 min (Concrete5 en Wordpress)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding