wat zijn sierlijke lettertypen ik heb microsoft word

ik heb het nodig voor een brief.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
123.8K

Het beste antwoord

Ik weet niet of je al een keuze hebt gemaakt bij voor gaande suggesties maar ik heb Word even nagekeken. Een sierlijk lettertype vind ik het schuinschrift type. Je hebt het nodig voor een brief, ik weet niet wat voor brief maar kan me voorstellen dat al te schuimschrift niet in aanmerking komt. Toch heb ik er een aantal geselecteerd:
Blackadder,
Brushscript,
Edwardian Script, ITC
Freestyle Script,
French script MT,
Harlow Solid Italic,
Harrington,
High Tower Tekst,
Informal Roman,
Kunstler Script,, 28
Lucinda Handwriting,
Palace Script MC,
Script MT Bold,
Vijaya,
Vivaldi,
Vladimir Script,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ goed antwoord

Andere antwoorden (5)

Harlow solid italic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Freestyle Script of Lucinda Handwriting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien leuk om even rond te kijken op http://www.1001fonts.com/index.html.
Kies een categorie in de zwarte kolom (rechts) en blader de pagina's van de verschillende categorieën door. Wanneer je op de naam van het lettertype (achter "Download") klikt, zet je het bestand dat je gekozen hebt op je pc. Het zijn Zip-bestanden die je eerst moet unzippen (uitpakken). Met Vista gaat dat heel eenvoudig door op "Alle bestanden uitpakken" te klikken. Het .ttf-bestand dat in de uitgepakte map zit, kun je via menu Start>Configuratiescherm naar de map Lettertypen slepen.
13 jaar geleden
Ik gebruik graag het lettertype Gisha. Het is geen standaardlettertype en ook geen vervelend lettertype (zoals Comic Sans MS).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Edwardian Script ITC is ook wel mooi, vind ik. Deze zit standaard bij Word.