Hoe komt het dat ik zo nu en dan wanneer ik een nieuw photoshop bestand maak niks kan gebruiken behalve het 'handje' (de move tool)?

Ik heb dit regelmatig en heb geen idee hoe ik het moet verhelpen. Meestal is het pas weer normaal als ik de PC opnieuw heb opgestart.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord. Mijn versie is legaal, dus misschien ligt het daar aan?

Wat ik zou proberen is een paar keer op 'f' drukken. Dit vergroot de zichtbare ruimte van je werkveld. Ik weet niet waarom, maar ik zou dat in ieder geval proberen. Als dat niet werkt zou ik gewoon wat toetsen af gaan, bijvoorbeeld 'p' voor de pen tool, 'c' voor de crop tool en 'v' voor het pijltje. Gewoon om te kijken of dat dan wel reageert. (Ik neem aan de je Photoshop CS3 hebt in mijn antwoord)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben al achter de oorzaak, het gebeurd wanneer ik photoshop open heb staan en vervolgens streaming filmpjes op internet kijk, wanneer ik dan terugga naar photoshop kan ik alleen nog het handje gebruiken... :\ maarja ik weet waarschijnlijk de reden nu ook al...

Andere antwoorden (1)

Adobe heeft een uitstekende support-afdeling.
Je hebt daar wel een legale licentie voor nodig, maar die heb je natuurlijk...