Wat is een goeie website waar je ASP .net kunt leren?

Ik wil mijn skills mbt webprogrammeren uitbreiden. Ik kan reeds aardig HTML en javascript, maar heb nu een geavanceerde webtaal nodig die gebruik kan maken van databases e.d. Indien een andere webtaal eenvoudiger is, graag aangeven. Bovenal dienen suggesties gratis te zijn, daar het slechts hobby is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

ik denk dat je beter eerst met php kan gaan beginnen, hierin hoef je je aan wat minder regels qua code netheid te houden.

voor asp.net heb je ook al wat .net kennis nodig want je zit met een code behind, tenzij je asp.net mvc gaat doen maar dat is nog weer een stapje verder.

op school kreeg ik ook eerst les in php en C#
een half jaar later kreeg ik pas asp.net.

als je toch per se met asp.net wil beginnen, probeer gewon wat en als je meer wilt weten over een gedeelte dan kan je dat het beste op stackoverflow opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen directe ervaring met ASP.NET, maar andere tutorials vond ik op deze site heel fijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon op www.asp.net. Daar vind je allerlei geschreven maar ook video tutorials en zelfs forums als je het even niet meer weet.