Ik wil iets in Excel invoeren, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen?

Ik ben niet erg handig in het gebruik van excel, ik moet
dit invoeren:

concentratie waterstofchloride reactietijd
90 35.26,47 minuten
180 8.09,44 minuten
360 1.22,81 minuten

Misschien niet de slimste vraag, maar ik moet morgen een verslag inleveren, mijn ouders kunnen me ook niet helpen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat wil je dan?
Dat kun je toch zo invoeren in Excel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,wat moet je dan berekenen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet niks berekenen, ik moet de gegevens die ik heb vermeld verwerken in een grafiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar staan de 90, 180 en 360 voor en waarvoor de getallen en wat wil je precies berekenen?

Het beste antwoord

maat, excel is een heel moeilijk programma als je er geen verstand van hebt, ik heb er namelijk op cursus gezeten!
als ik jou was zou ik het aan iemand vragen die bij de computer zelf komt, want uitleggen bij goeievraag is moeilijk, misschien staat er iets niet helemaal goed in je instellingen!, en dan helpt uitleggen ook niet bij goeievraag!

s6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Voer helemaal links boven niks in. De hokjes daaronder voer je de concentraties in met daarnaast de minuten. Dan selecteer je de hokjes waar iets in staat zodat het een vierkantje wordt, en ga je bij invoegen naar grafiek oid.