Kun je zelf Apps maken voor de AppStore van Apple? Hoe en wat heb je nodig?

Toegevoegd na 19 minuten:
Programmeren is mijn probleem niet want dat kan ik al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat is zeker mogelijk maar dat vergt een hele hoop voorstudie. Je moet eerst op internet of uit de bibliotheek boeken halen over progammeren. Maar als je de nodige studie hebt gedaan dan kan je aan de slag. Op de Apple site kan je een packet kopen (€80 per maand) om apps te progammeren. Je kan er ook nog een leuk zakcentje aan verdienen. Als je hem voor €0,79 verkoopt krijg jij ca. €0,30 euro. Veel succes & pleizier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat kan. Maar als je niet kan programmeren kost het een hele tijd om te leren.

Begin bijvoorbeeld bij het boek Learning iPhone Programming, hierin wordt precies uitgelegd hoe je het moet doen.

Verder heb je het programma XCode nodig van Apple. Dit is een ontwikkelprogramma waarin je iPhone en iPad apps kan maken.

Om apps ook in de appstore te publiceren heb je een Apple Developer account nodig, de goedkoopste optie is 99 dollar per jaar (http://developer.apple.com/programs/which-program/)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download Flash cs5 op adobe.com
Met dat programma kun je zelf apps maken!
Als je dan een .ipa bestand hebt gemaakt, kun je hem op je iphone zetten via openSSH. daarvoor moet je je iphone wel gejailbreakt hebben. Zoek anders wat tutorials op op utube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb zelf ook al wat apps gemaakt. Jammer genoeg ben ik niet heel erg pro in programmeren..