Zit er in Word een symbool voor een bestelauto (in de lettertypes)?

10 jaar geleden
5.1K
Amadea
10 jaar geleden
De H van Webdings wordt een bestelauto met een kruis erop. En de V een bus die je van voren ziet.

Het beste antwoord

Check dit eens. De icoontjes heten dingbats. In office heb je standaard de Wingdings. Maar hier kan je een "lettertype" downloaden. http://www.dingbatdepot.com/category/cars
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, deze zit er niet standaard bij.
Ik heb gezocht naar "delivery van fonts" op google om te kijken of er misschien een lettertype te downloaden is, maar daar heb ik ook al geen geluk mee...

Misschien is het een optie om in plaats daarvan kleine afbeeldinkjes te gebruiken?
Als je bij google afbeeldingen naar "delivery van icon" zoekt zitten er wel wat plaatjes tussen, je zou ze dan alleen nog moeten verkleinen en apart in je document moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Annswers
10 jaar geleden
Dank je wel Bernie, voor de moeite en de goede tips! Delivery icons kende ik nog niet.