Als ik een afbeelding in Chrome verander met inspecteren, hoe sla ik dat dan op?

Als ik op inspecteren in Chrome druk en dan een afbeelding verander in een zelf gekozen dan lukt dat maar als ik het inspecteren dan wegklik dan gaat hij weer terug naar de originele afbeelding, weet iemand hoe je dit moet opslaan of hoe je zorgt dat hij blijft? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

met inspecteren kan je zien hoe de site is opgebouwd, (html, css, java,....)

dan kan je inderdaad zelf aanpassingen aanbrengen op die site, om bv wat dingen te proberen voor uw eigen website, maar kan je dat niet opslaan, anders zou iedereen elke website kunnen aanpassen.
3 jaar geleden
Druk op CTRL S en sla de website op.
Op je eigen computer kun je dan - na inspectie en wijzigen van de site - het resultaat opslaan.
SimonV
3 jaar geleden
Dat kan niet omdat devtools een tool is van Chrome zelf en het niet te verwarren moet zijn met je 'source', Engels voor broncode. Devtools is een test- en ontwikkel omgeving, en als je een css property wenst te behouden, kun je simpelweg de declaraties copy/paste'en, of gewoon overtypen* in je broncode.

Tot slot kan je een webpagina opslaan, met als default extensie .webp, (kun je gewoon naar .html veranderen) en je broncode bestand overschrijven maar dat is alleen efficiënt wanneer je veel tegelijkertijd veranderd.

*
(ik neem aan dat je een code editor gebruikt waarbij je ook een dropbox met suggesties krijgt alsook feedback krijgt met 'theme colors'.)