Ik wil 1 foto maken van 3 foto's. Ik heb een aantal mooie foto's en die wil ik graag verwerken tot 1 foto hoe doe ik dit ?

Dat ze in elkaar overlopen/overlappen. Of mooi naast elkaar. Ik zie altijd bij iedereen hele mooie plaatjes. Ik wil dat graag ook. Zoals mijn avatar bijvoorbeeld. Dat er 3 mooie sprongen op 1 foto te zien zijn. Met Paint word dit niks. En photoshop vind ik te ingewikkeld voor het maken van 1 plaatje. Ik zou het uiteindelijk graag op canvas doek drukken. Maar zijn er bedrijven of mensen die dat voor mij kunnen maken ? Zoja, waar kan ik deze vinden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11K

Antwoorden (5)

Probeer eens autostitch, een programma waar je verschillende foto's bijeen kan voegen tot 1 foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Paintshop pro 7.04
Is een wat oudere versie maar veel gemakkelijker dan de nieuwe versies.
Nadeel is dat het niet draait onder vista of 7

Toegevoegd na 3 minuten:
Voorbeeldje (teckel bijgevoegd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek eens naar dit programma " pop art studio" hier zitten ook de effecten in die jij bedoelt volgens mij alleen is het niet zo moeilijk en uitgebreid als bv photoshop

gr mart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind the Gimp erg fijn werken. Het is een programma ala Photoshop maar dan gratis. Gebruik in het programma een laag per foto. Daarna met de drie lagen schuiven totdat je het juiste resultaat krijgt. Er zijn talloze tutorials op internet als je meer over deze tool wil weten.

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik picasa daar kan je heel veel mee bewerken en anderen mooie dingen doen je moet er wel een account mee maken je kan het ook op een powerpoint pagina doen veel succes