Hoe zet ik een flash in dreamweaver CS3 ?

Met dreamweaver 3.0 lukte het altijd wel, maar nu wil het maar niet lukken. Wat doe ik fout ?

Ik open CS3, klik op -invoegen, medis, SWF, selecteer de xxxxxxx.swf sla het op als index.html en upload het.

Ook het woordje 'test' als eerste neergezet en die is dus wel te zien, maar geen afbeelding van flash te zien.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik gebruik een proefversie, miss. dat dit het probleem is ???

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben eruit! In een proefversie is het niet mogelijk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je wel ook xxxxxxx.swf geupload? Anders valt er niets af te spelen.

Je kunt de source/bron van de geuploade pagina bekijken of de aanroep van of verwijzing naar de swf wel klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar wel een hele goeie opmerking van je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron klopt, ik ga het product zo kopen, dus kijken of het zo wel werkt.... :)