Larry Page en Sergey Brin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google is een zoekmachine van Google Inc. voor documenten op het World Wide Web, gelanceerd in 1997 door twee promovendi aan de Stanford-universiteit, Larry Page en Sergey Brin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google is een zoekmachine van Google Inc. voor documenten op het World Wide Web, gelanceerd in 1997 door twee promovendi aan de Stanford-universiteit, Larry Page en Sergey Brin.

Page en Brin hadden twee jaar gewerkt aan een geavanceerde methode voor het vinden van informatie op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Larry Page en Sergey Brin

Toegevoegd na 33 seconden:
En al 3 anderen voor me :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zo vaak op internet te vinden, dat ik weinig meerwaarde zie in het uittypen, boven een link geven: Een tweedelig artikel met het hele ontstaan van google, inclusief de twee makers: Sergey Brin en Larry Page
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog maar een artikel, uit 2001:

http://www.lindenburg.nl/Google%20-%20geschiedenis.htm