Weet iemand hoe ik de letterkleur van de thema van opera kan veranderen?

Hallo, Ik wil paar foto's toevoegen zodat ik het beter uit kan leggen.
Ik heb veel last van IE gehad dus explorer dus daarom wilde ik firefox uitproberen.

Het ging ook wel goed maar laatste tijden bleef die vast en ik heb op het laatst opera geprobeerd en ik vind het een geweldige browser.

Ik heb paar thema's gezocht en moonlight vond ik de allermooiste.

Alleen ik heb een probleem. Ik kan soms helemaal niet meer lezen omdat de letterkleur te licht is.
Weet iemand hoe ik de letterkleur kan veranderen?

Bij de standaard thema van opera hebben ze dat probleem niet. Alleen bij moonlight en bij de andere thema's met glass effect.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik ben bang dat je dan toch een ander thema zal moeten kiezen, eentje die wel leesbaar is. Of, als je handig bent met zip en met texteditors, kan je dat thema zelf nog aanpassen.

Tik in de adresbalk van opera "opera:config#UserPrefs|SkinDirectory" in. Daar vindt je de directory waar je skins in staan. (Bij mij is het C:\Documents and Settings\rembem\Application Data\Opera\Opera 10 Beta\skin\) In die directory staat de file moonlight-1_3.zip. In de skin.ini die daarin zit staan o.a. de kleurtjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar : Tools > Appearance
Zoek onderaan naar “Color Scheme” en pas hier de kleur aan.

Toegevoegd na 37 minuten:
Ik zie wat je bedoelt. Het lukt mij ook niet :(. Succes en jammer dat ik je niet kon helpen...